Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:37:55+01:00
Przemówić do wyobraźni - roztoczyć przed kimś wizje, w które on uwierzy, ukazać mu coś, co go przekona
12 4 12
2010-02-08T15:38:08+01:00
Wyjaśnić komuś konsekwencje swojego działania. Ktoś ( pan X ) wpada na pomysł ,żeby ukraść coś ze sklepu. Pan Y tłumaczy panu X, że nie warto, bo przez to może trafić do więzienia, zapłacić sporą grzywnę itp.
10 2 10