Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:38:31+01:00
60cm=6dm
4m=40dm
P=a×b
P=6×40
P=240dm²
Obw=2a+2b
Obw=12+80
Obw=92dm
2010-02-08T15:38:54+01:00
Oblicz pole i obwód prostokąta o wymiarach 4m i 60 cm
a = 4 m = 400 cm
b = 60 cm

P = a*b
P = 400 cm*60 cm
P = 24.000 cm²
P = 2,4 m²

Obwód prostokata
O = 2a + 2b
O = 2*400 cm + 2*60 cm
O = 800 cm + 120 cm
O = 920 cm
O = 9,2 m
2010-02-08T15:40:01+01:00
Wzór na pole prostokąta to P=a*b
wzór na obwód prostokąta to Obw=2a+2b

4m=400cm. 60 cm.
P=400*60=24000
Obw=2*400+2*60=800+120=920

mam nadzieje ze pomogłam