Najbardziej rozpowszechnionym nazwiskiem w Chinach jest nazwisko Chang .Nosi je około 12% Chińczyków.Liczba mieszkańców Chin wynosi około 1,2 mld. Czy osób o nazwisku Chang jest więcej niż polaków.
Proszę was o działanie i odpowiedź

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:42:16+01:00
1,2mld=1200000000 - tyle jest ludzi w chinach
12%*1200000000=¹²/₁₀₀*1200000000=144000000
144000000>39000000
chińczyków o nazwisku chang jest więej niż polaków
1 5 1
2010-02-08T15:43:41+01:00
1,2mld=1200000000
12%=0,12
1200000000:0,12=14400000
Polaków jest:60000000
14400000<60000000
Czyli więcej jest Polaków
2 1 2