Mam 6 pytań, które mam zadane na religie pomórzcie proszę :) :P

Niektóre mam zrobione ale niektóre sprawiają mi trudność ! :( ;)
Należe do kościoła w Potulicach woj. Wielkopolskie pw. Św Katarzyny
Pytania :
Do którego dekanatu należy twoja parafia ?
Na terenie jakiej dicezi znajduje się twoja parafia ?
Jak nazywa się biskup diecezji do której należysz ?
W czym może wyraźić się twoja praca z parafią ?
Jakie grupy duszpasterskie działają w twojej parafi?
Do jakiej grupy duszpasterskiej należysz?

2

Odpowiedzi

2010-02-08T16:11:15+01:00
Http://www.archidiecezja.pl/pl/informacje/parafie/dekanat_rogozinski/potulice_par_pw_sw.html

tu znajdziesz odpowiedzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:13:21+01:00
Twoja parafia należy do dekanatu rogozińskiego(parafia św. Wita w Rogoźnie DZIEKAN ks. Eugeniusz ŚLIWA,Wicedziekan-ks. Wojciech REN ) i położona jest na terenie Archidiecezji Gnieźnieńskiej.
Arcybiskupem gnieźnieńskim jest Henryk Muszyński.
Na poniższe pytania musisz odpowiedzieć sama. Nie wiem jakie masz zdolności i jak mogłabys sie zaangażowac w życie parafii. Moze działa u Was Caritas, jakas schola inne grupy. Nie mam pojecia, a żadne źródła tego nie podają.
Więc tylko tyle mogę pomóc.
2 2 2