Odpowiedzi

2010-02-08T15:40:40+01:00
1.Nie dać się innym prowokować
2.Wyrażać swoją własną prawdziwą opinię na jakiś temat|
3.Pomagać innym gdy o to proszą
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:41:33+01:00
1. Zrób sobie przyjemność czymś co lubisz .
2.Uśmiechaj się i miej dobre nastawianie do dnia.
3. Nie przejmuj się problemami , i ciesz się każdym dniem .

pozdrawiam , tez to miałam . ;-)
i licze na najlepsza odpowiedź . ;-*
51 4 51
2010-02-08T15:45:46+01:00
-zrób to co do ciebie należy
-nie marudź, szkoda czasu
-zrób coś dobrego dla innych
-znajdź czas na chwilę przyjemności
-uśmiechaj się do ludzi a wtedy oni będą dla ciebie milsi
myślę, że tak przeżyty dzień da ci wiele satysfakcji
26 4 26