Odpowiedzi

2010-02-08T15:44:34+01:00
Serdecznie gratuluje, wielkiego wyczynu, na pewno jesteście zmęczeni i chcielibyście odpoczocząc, rezerwujemy dla Was HOTEL na 2 dni żebyście wypoczeli jak nigdy. GRATULUJE CAŁE MIASTO!
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:46:13+01:00
Serdeczne gratulacje, stoczenia tej cięzkej i trudnej wyprawy, oraz życze wam dalszych sukcesów i wytrwałości w dązeniu do kolejnych wypraw . ;-)


pozdrawiam . ;-*
11 4 11