Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:42:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:43:31+01:00
Bo jak wszystkie ceny produktów powiększyły sie to cena za chleb mleko i serek powiększyła sie.
8 3 8
2010-02-08T20:08:16+01:00
Można to udowodnić na 2 sposoby.
1. na wartościach ogólnych

chleb przed podwyżką - a
mleko przed podwyżką- b
serek przed podwyżką- c
chleb po podwyżce- d
mleko po podwyżce- e
serek po podwyżce- f
podwyżka - 10%

a + b + c = g(łączna kwota)

a + 10% z a = d
b + 10% z a = e
c + 10% z a = f

g + 10% z g = h(łączna kwota po podwyżce)



lub
zakładając jakieś ceny zakupów
4 4 4