Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • peas
  • Rozwiązujący
2010-02-08T15:49:34+01:00
Sakrament chrztu jest szczególnym sakramentem. Poprzez niego, Bóg przyjmuje nas do swojej owczarni, stajemy się Jego dziećmi, dziećmi Bożymi. Bóg dał nam sakrament chrztu, byśmy mogli bronić się przed szatanem. Człowiek ochrzczony ma moc, jakby niewidzialną tarczę daną nam przez Pana Boga. Ludzie, którzy nie są ochrzczeni, są bardziej podatni na działanie szatana. A więc Bóg w tym sakramencie przekazuje nam, że jest opiekuńczy, troskliwy i chce, byśmy byli tylko Jego.
Sakrament pojednania, to sakrament jakby pogodzenia się z Bogiem po przeproszeniu za nasze winy. Wracamy do Niego zawsze, jak Syn Marnotrawny do swego ojca i wiemy, że Pan zawsze nas przyjmie, pomimo wielu przykrości zadanych Mu przez nas. Bóg pokazuje tutaj że jest miłosierny, dobry, litościwy, kochający, łagodny, a przede wszystkim cierpliwy, gdyż wiele osób nawraca się po wielu latach popełniania grzechów.
2010-02-08T16:10:12+01:00
Pan Bóg w sakramencie chrztu
1-Polanie glowy woda swiecona-Bóg obmywa nas z grzechu pierworodnego.
2-Znak Krzyża św.na czole-wycisniecie znamion chrztu sw.
3-Biala szata-szystosc.
4-zapalona swieca-wiara.
SAKRAMENT POJEDNANIA.
Jezus karze nam walczyc ze złem i złymi skłonościami.
pomoglem??