Odpowiedzi

2010-02-08T15:44:15+01:00
Drogi Aslanie !
Piszę do ciebie bo mam małą prosbe .
Chciałabym abyś przebaczył Edmundowi .
Według mnie każdy zasługuje na drugą szanse .
Każdy przecież moze popełnić bład.
Pozdrawiam.
( twoje imie )

Myślę że choć troche pomogłam :)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:48:16+01:00
Drogi Aslanie!
Piszę do Ciebie w bardzo warznej sprawie. Pragnę poprosić Cię o wybaczenie Edmuntowi jego zdrady. Wiem, ze postąpił bardzo źle, ale jest tylko małym chłopcem i nie potrafi zdecydować co jest dobre, a o złe. Postaw sie na jego miejscu. Każdy powinien mieć drugą szanse. Nawet jeśli dokonał sie czynu haniebnego to potrafił sie do tego przyznać, a to jest bardzo warzne. Mam nadzieje, że posuchasz mych rad.
podpis
6 4 6
2010-02-08T15:49:59+01:00
Drogi Aslanie

Na początku Edmund nikogo z Narni nie znał więc zapoznał się z Śnieżną Wiedźmą, lecz gdy zrozumiał swój błąd odszedł od niej i po jego następnych wspaniałych czynach było widać, że żałuje tego co zrobił. Więc proszę wybacz mu bo nie wiedział co czyni.

_________
Imie



Proszę :))
5 4 5