Odpowiedzi

2010-02-08T15:45:30+01:00
* Erast Fandorin
* Charlie Chan
* Hercules Poirot
* Joe Alex
* panna Marple
* Philip Marlowe
* Sherlock Holmes
* Adrian Monk
* Dick Tracy

14 3 14
2010-02-08T15:45:38+01:00
Sherlock Holmes
Krzysztof Rutkowski
Herkules Poirot
Bronek Malanowski xD
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:49:47+01:00
Sherlock Holms - sprytny , pomysłowy , przebiegły
Adrian Monk - mądry choć powolnie myślący detektyw
Philip Marlowe -przebiegły , samodzielny , arogancki
22 3 22