Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T19:17:26+02:00
Rozwiązanie problemów w afryce jest niezwykle trudne. ponieważ rolnictwo jest tam uprawiane tradycyjnie, b. duży odsetek społeczeństwa cierpi z powodu głodu, biedy. takie problemy pomagają rozwiązać wszelkie akcje charytatywne: to one dostarczają jedzenie, ubrania i inne niezbędne rzeczy na tereny Afryki najbardziej dotknięte nędzą.

problem analfabetyzmu w Afryce pomagają rozwiązywać tzw. adopcje na odległość: dziecko w afryce zostaje u siebie, ale jego nauka jest dofinansowywana przez człowieka, który adoptował go (mieszkającym w innym kraju).
2 5 2
2009-10-09T21:37:13+02:00
Rozwiązanie problemów w afryce to trudna sprawa.Jest tam zrobione zbyt wielkie rolnictwo, zwierzęta przestraszają ludzi , i jest tam wiele dzikich gatunków. Zeby rozwiązać problem trzeba by było zrobić np. rozwinąć nie rolnictwo tylko obywatelstwo, rozbudować gospodarke twórczą , zrobić przemysłow, takie jak miasta i sklepy. Miasto w środku afryki to nie zły pomysł, tak trzeba by było wyciać troche lasu ale to dla dobra ludzkości
1 2 1