Odpowiedzi

2010-02-08T16:04:25+01:00
4*4,5 =18 zł
4,50 * 20% = 0,9
4,50 - 0,9 = 3,6
18 : 3,6 = 5kg
odp: Za tą samą kwotę można kupić 5 kg cukierków.
2010-02-08T16:08:00+01:00
4 * 4,5=x
x=18 zl - ilosc pieniedzy
80%*4,5=0,8*4,5 =3,6
18/3,6 = 5
odp kupimy 5 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:09:15+01:00
X-kwota pieniedzy (18 zl)
4*4.5=x
18=x

10%*4.5 zł = 45 gr
20%*4.5 zł = 90 gr
cena o 20 % mniejsza - 3.6 zł

18/3.6 = 5
mozna kupic 5 kg.