Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:59:55+01:00
Shinkansen 750km 100km 350km
Kolejka podmiejska 112,5km 15km 52,5km
Pociąg osobowy 150 km 20 km 70km
Kolejka wąskotorowa 100 km 13,(3)km 46,(6)7km
2010-02-08T16:03:55+01:00
Shinkansen (300 km/h)- 750km,100km,350km
Kolejka podmiejska (45 km/h)- 112,5km,15km,52,5km
Pociąg osobowy (60 km/h)- 150km,20km,66km
Kolejka wąskotorowa (40 km/h)- 100km,13,(3)km,46,(6)km