Podaj wyrazy w poprawnej formie:
twoi przyjaciele są moimi przyjaciółmi / przyjacielami.

proszę mi wybaczyc , ale bardzo się denerwuję i dlatego nie wiem co zrobic z rękoma / ręcami

po wielu latach zdołała zapomieniec o złu / zle , które jej wyrządzono


!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:55:42+01:00
1. przyjaciółmi
2. rękoma
3. złu
2010-02-08T15:56:50+01:00
1.przyjaciółmi
2.rękoma
3.złu
2010-02-08T15:58:32+01:00
1.twoi przyjaciele są moimi przyjaciółmi
2. proszę mi wybaczyć , ale nie wiem co się dzieje z moimi rękoma
3.po wielu latach zdołała zapomnieć o źle , które jej wyrządzono





Proszę Cię bardzo
mam nadzieje ,że pomogłem :)