Odpowiedzi

2010-02-08T15:59:23+01:00
"Toaleta Wenus" Francesca Albani
"Dziewczyna w kapelszu" Rembrandta
"Natchnienie poety" Nicolasa Poussina
"Pokutująca Magdalena" Georgesa de La Toura
"Cztery kontynenty" Rubensa
8 5 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:11:48+01:00
Jacek malczewski-ojczyzna
stanisław wyspiański-bóg ojciec
witold wojtkiewicz-zjawisko
henri matisse-radość zycia
oskar kokoschks-drezno
11 3 11