Odpowiedzi

2010-02-08T15:55:55+01:00
Reklama (z łac. reclamo, reclamare) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.promowanie marki). Najbardziej potrzebne są ok . 6 pierwszych słów .


Reklama (z łac. reklamo, reclamare) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym
2010-02-08T15:56:10+01:00
Reklama (z łac. reklamo, reclamare) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym







miałem do dzisaj na polskim pozdro
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T15:58:27+01:00
Reklama to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei
a pochodzenie reklamy :
pochodzą z czasów starożytnych. Stosowali reklamę w postaci napisów na ścianach budynków, kamiennych lub terakotowych szyldów karczmy, zajazdy. Średniowieczni handlowcy wykrzykiwali ceny oraz zachwalali cechy swoich towarów i dóbr. W ten sposób powstała pierwsza w historii forma reklamy - reklama ustna.
6 3 6