Poproszę przetłumaczyć przepis na sałatkę owocową. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam...

Składniki:
3 mandarynki
2 pomarańcze
2 banany
jabłko
gruszka
kilka śliwek
2 brzoskwinie

Przygotowanie:
Pokroić drobnie mandarynki. Banany pokroić w kostki. Pokroić drobnie pomarańcze. Jabłka i gruszki pokroić na duże kawałki. Wycisnąć sok ze śliwek i wlać sok z brzoskwiń. Na koniec wszystko wrzucić do miski i wymieszać.
SAŁATKA OWOCOWA GOTOWA!!!

(Poproszę nie używać trudnych zdań tylko prosto przetłumaczyć...)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:01:47+01:00
Ingredients:
3 tangerines
2 oranges
2 bananas
apple
pear
a few plums
2 peaches

Preparation:
Cut small tangerine. Bananas cut into cubes. Cut small oranges. Apples and pears and cut into large pieces. Squeeze juice from the prunes and pour the juice from the peaches. At the end of everything thrown into the bowl and mix.
FRUIT SALAD READY!
2010-02-08T17:54:25+01:00
3 tangerines
2 oranges
2 bananas
apple
pear
a few plums
2 peaches

Preparation:
Cut small tangerine. Bananas cut into cubes. Cut small oranges. Apples and pears and cut into large pieces. Squeeze juice from the prunes and pour the juice from the peaches. At the end of everything ...