Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Awia
  • Początkujący
2010-02-08T15:59:52+01:00
Architect - architekt
bank clerk -bankowiec
office worker -pracownik biurowy
cleaner-sprzątacz
manager-menager
midwife- położna
plumber-hydraulik
mechanic-mechanik
programmer- porgramista
construction worker- konstruktor
2010-02-08T16:06:57+01:00
Architect - ARCHITEKT
bank clerk - URZĘDNIK BANKOWY
office worker - URZĘDNIK
cleaner- SPRZĄTACZ (KA)
manager- MENAŻER
midwife- POŁOŻNY
plumber- HYDRAULIK
mechanic- MECHANIK
programmer- PROGRAMISTA
construction worker - konstruktor