Hej:)
Mam takie pytania:
Co mogę zrobić, aby dzielić się wiarą?
Jak mogę umacniać wiarę we wspólnocie Kościoła?
W jaki sposób w codziennym życiu mogę upodobnić się do Jezusa Chrystusa?
I muszę odpowiedzieć na jedno z nich.
Proszę pomóżcie mi:)

3

Odpowiedzi

2010-02-08T16:02:08+01:00
Dzielić się wiarą można podczas Mszy Świętej, przy stole wigilijnym, łamiąc swój opłatek, czytając Pismo Święte. Jest dużo sposobów. Jeśli to rozwiniesz, może wyjść bardzo ładna odpowiedź ;)
6 3 6
2010-02-08T16:03:03+01:00
Możesz polecać swój kościół innym...Możesz się upodobnić tym np.chodzeniem do kościoła uczęszczaniem na lekcjach rel..
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:06:31+01:00
W jaki sposob w codziennym życiu moge upodabniac sie do Jezusa Chrystusa?

W życiu codziennym moge upodabniac sie do Jezusa Chrystusa poprzez:
-pomaganie bliźnim
-codzienną modlitwę
-pilną naukę
-pomoc rodzicom
-co niedzielne uczestnictwo w Eucharystii
-regularną spowiedź (w każdy pierwszy piatek miesiąca)
-przestrzeganie przykazań Bożych i Kościelnych
-czytanie Pisma Świetego
13 4 13