Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T16:01:17+01:00
Miłósc malego ksiecia do rozy była bardzo silna , lecz nie mia;l on wiecej cierpliwosci znosic jej narzekania .
bardzo ja kochał , lecz zrozumiał to dopiero pozniej :(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:06:38+01:00
Mały Książe i Róża nie byli pewni swoich uczuć. Gdy chłopiec przebywał na Ziemi dopiero wtedy zrozumiał jak Róża jest dla niego ważna i jedyna w swoim rodzaju. Kwiat w książce jest symbolem kobiet o skomplikowanym charakterze i wrażliwej duszy, pozwoliła wyruszyć w podróż swojej miłości.