Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:08:02+01:00
W tekście Dziejów Apostolskich nie znajdziemy imienia autora. Według starochrześcijańskiej tradycji napisał tę księgę Łukasz Ewangelista, towarzysz podróży Pawła z Tarsu, z pochodzenia Grek, z zawodu lekarz.
  • peas
  • Rozwiązujący
2010-02-08T16:08:59+01:00
Autorem Dziejów Apostolskich jest Św. Łukasz Ewangelista. Nie zapominajmy jednak, że współautorem jest Duch Święty, który dał Świętemu natchnienie.
2010-02-08T16:19:05+01:00
Św. Łukasz, autor trzeciej Ewangelii kanonicznej