Dopisać po kilka wyrazów do każdej kategorii przetłumaczyć co znacza te kategorie:
1.Things that are very expensive:
2.Things that very are dangerous:
3.Things that very tasty:
4.Things you'd like to find:
5.Things that are red:
Z góry dziękuje

3

Odpowiedzi

2010-02-08T16:10:43+01:00
1. clothes, furniture
2. animals, drankers
3. cake, chips, apples
4. money, gold
5. lolly pop, ball, apple, strawberry
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:15:14+01:00
1.Things that are very expensive:car, computer.
1.Rzeczy, które są bardzo drogie:auto, komputer.
2.Things that very are dangerous:knife
2.Rzeczy, które są bardzo niebezpieczne:nóż.
3.Things that very tasty:ice cream, pizza.
3.Rzeczy, które bardzo smaczne:lody, pizza.
4.Things you'd like to find:treasure.
4.Co chcesz znaleźć:skarb.
5.Things that are red: stop sign, apple.
5.Rzeczy, które są na czerwono:znak stop, jabłko.
2010-02-08T16:25:37+01:00
1.Things that are very expensive(Rzeczy, które są bardzo drogie): car, house
2.Things that very are dangerous(Rzeczy, które są bardzo niebezpieczne): tiger, bomb
3.Things that very tasty(Rzeczy, które są bardzo smaczne):chips, ice cream
4.Things you'd like to find(Rzeczy, które chciałbyś znaleźć): money, mobile phone
5.Things that are red(Rzeczy, które są czerwone): rose, pepper