Odpowiedzi

2010-02-08T16:26:02+01:00
ABC - A - 180 - (90+50) = 180 - 140 = 40 stopni, B - 50stopni, C - 90stopni

DEF - D - 110 :2 = 55 stopni, E - 55+ 35 = 90 stopni, F - 35 stopni

GHIJ - H - 43 + 31 = 74 stopni, I - 180 - (43+43) = 180-86 = 94stopni,
J - 43+55 = 98 stopni, G - 360- (74+94+98) = 360 - 266 = 94 stopni


Chyba dobrze... pozdrawiam.. ;))
Licze na naj ;d
31 2 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:27:50+01:00
C=90 stopni
A= 180 - (90+50)= 180- 140= 40 stopni
B=50 stopni

E=90 stopni
F=(180-110) :2= 70:2=35 stopni
D=180-(90+35)=55 stopni

I=90 stopni
G=90 stopni
180-(90+31)=59 stopni
J= 43+ 59=102 stopnie
H=360-(90+90+102)= 360-282=78 stopni

dobrze :))
Również licze na naj ;d
90 4 90