Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:16:48+01:00
Nienawiśc - trwała, głęboka
nadzieja - wielka, nieustanna
wstyd- duży
tęsknota - wielka, mocna, wieczna
duma - potężna
strach - paniczny, wielki
złosc- duza,
miłośc- wieczna
2010-02-08T16:17:05+01:00
Nienawiść- straszna, okrutna
nadzieja- głęboka,
wstyd- okrutny, cichy
tęsknota- nieuleczalna, zawzięta
duma- odważna,
strach- zły,
złość- zawzięta,
miłość- jedyna, wierna, mądra,