Odpowiedzi

2010-02-08T16:30:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:47:51+01:00
"Zdrowo, smakowicie i wartościowo! Lekarze i dietetycy nie bez powodu uważają, że regularne spożywanie ryb i skorupiaków morskich bardzo wzmacnia nasze zdrowie. Kwasy tłuszczowe Omega 3 obniżają poziom cholesterolu i tłuszczu we krwi, zawierają najwartościowsze białka oraz witaminy A, D i E. Zapewniają zdrową skórę, mocne kości i ostry wzrok. Inaczej mówiąc pomagają długo zachować młodość. Są coraz łatwiej dostepne i dostarczają nam więcej jodu i zdrowia niż niejeden urlop nad morzem. W książce znajdziemy prawie 100 przepisów na bardzo zdrowe dania obiadowe i przekąski oraz zbiór informacji o popularnych gatunkach ryb, a także o tym, jak oprawiać i przyrządzać skorupiaki. "
2 3 2