Odpowiedzi

2010-02-08T16:21:41+01:00
Drogi Pamiętniku!
W ten weekend było naprawde fajnie zjeżdzałam na sankach i nawet wybrałam sie z tata na narty... bardzo sie stresowałam bo to były moje pierwsze narty...ale jak na pierwsze to mi bardzo dobrze poszło, później byłam w kinie na najnowszym filmie horrrorze... był naprawde bardzo straszny...mozna tak jeszcze dlugooo pisać...

2 1 2
2010-02-08T16:24:17+01:00
Drogi pamiętniku !
Ten weekend spędziłam bardzo fajnie. W piątek wyjechałam do babci na wieś. Widziałam tam dużo fajnych zwierzątek krówki, pieski, kotki ,świnki itp. U babci było bardzo fajnie. No , ale cóż trzeba było wracać. wyjechaliśmy w niedziele rano o 8 a na miejscu byliśmy o 10 . W niedzielę odrobiłam lekcje i po oglądałam telewizję . drogi pamiętniku ten weekend skończył się tak szybko . Za tydzien znów Cie otworzę
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:28:00+01:00
Drogi pamiętniku!
6 lutego 2010 roku pojechałam/em razem z rodziną do kina na film pt.,,Alvin i wiewiórki 2''.Na miejscu poszłam/poszedłem z tatą po bilety.Poszliśmy na salę i usiedliśmy na miejscach.Oglądaliśmy film prawie dwie godziny.Po wyjściu z sali pojechaliśmy na obiad..Szczęśliwi ,wypoczęci i najedzeni wróciliśmy do domu.
Ten dzień był niesamowity .
3 2 3