1.Jak nazywają się najważniejsze miasta portowe w Niemczech (co najmniej 4)
2.Granicę Polski i Niemiec tworzą dwie rzeki.Jakie?
3.Jak nazywa się największa wyspa Niemiec?
4.Nad jakimi dwoma morzami leżą Niemcy?
5.Z jakimi państwami graniczą Niemcy na północy,południu,wschodzie i zachodzie?
6.Jacy znani kompozytorzy żyli w Austri ?
7.Jak nazywa się największe jezioro w Austri ?
8.Które oznakowanie samochodów pasuje do Niemiec,Szwajcari,austri i Polski?-CH;PL;D;A
9.Wymień 5 państw niemiecko języcznych wraz ze stolicami.
10.Kto ponad sto lat temu wynalazł Radio?
11.Jakie kraje Graniczą z Niemcami ? ,wymień conajmniej 3
12.Wymień przynajmniej trzy duże rzeki niemiec.
13.Jak nazywa się stolica Niemiec,Austri i Szwajcari?

3

Odpowiedzi

2010-02-08T16:39:08+01:00
1.rostock, hamburg, kilonia,Schwerin
2.odra, nysa
3.Rügen
4.północne i bałtyckie
5.Austria, Czechy, Holandia, Polska, Francja, Szwajcaria, Belgia, Luksemburg, Dania
6.Jan Sebastian Bach, Ludwig van Beethowen, Wolfgang Amadeusz Mozart
7.Jezioro Bodeńskie 538,5 km²
8.PL POLSKA
CH SZWAJCARIA
D NIEMCY
A AUSTRIA
9.Niemcy Stolica: Berlin
Austria Stolica: Wiedeń
Szwajcaria Stolica: Berno
Liechtenstein stolica: Vaduz
10.Guglielmo Marconi
11.Polska, Austria, holandia
12.Ren, Dunaj, Inn
13.Niemcy Stolica: Berlin
Austria Stolica: Wiedeń
Szwajcaria Stolica: Berno
2 4 2
2010-02-08T16:48:00+01:00
1) BREMEN
BREMERHAVEN
DORTMUND CT
DUISBERG
HAMBURG
KIEL
LUBECK
ROSTOCK
2)Odra i Nysa
3)Rugia 926 km²
4) bałtyckie i północne
5) Holandia Belgia Francja Szwajcaria Austra CZechy Polska
6)Ludwig van Beethoven (1770-1827) Johann Brahms (1833-1897)
7) Jezioro Bodeńskie 538,5 km²
8) ch austri pl polska d niemcy a szwajcaria
9) Berlin Austria Szwajcaria Liechtenstein Wiedeń
10) ALFABET MORSE’A
11) Holandia Belgia Francja
12) Ren Dunaj Łaba
13) Niemiec berlin austraia wieden szwajcaria berno
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:56:01+01:00
1. Hamburg, Kilonia, Rostock, Lubeka
2. Odra, Nysa Łużycka
3. Rugia
4. Bałtyckie, Północne
5. północ - Dania
wschód - Polska, Czechy
południe - Austria, Szwajcaria
zachód - Francja, Luksemburg, Belgia, Holandia
6. Mozart, Bach, Beethoven
7. Bodeńskie
8. CH - Szwajcaria
PL - Polska
D - Niemcy
A - Austria
9.Niemcy - Berlin
Austria - Wiedeń
Belgia - Bruksela
Liechtenstein - Vaduz
Luksemburg - Luksemburg
Szwajcaria - Berno
10.Włoch Marconi
11.Dania, Polska, Czechy, Austria, Szwajcaria, Francja, Luksemburg, Belgia, Holandia
12.Ren, Dunaj, Inn, Łaba, Odra, Wezera, Mozela
13.Niemcy - Berlin
Austria - Wiedeń
Szwajcaria - Berno
2 3 2