Odpowiedzi

2010-02-08T16:23:43+01:00
Dedykuję tą książkę włąśnie tobie za to że jesteś przy mnie gdy się śmieję i gdy płaczę nigdy mnie nie opuszczasz nawet w tych najtrudniejszych momentach mojego życia. Zawsze potrafisz mi pomóc. Za wszystko dziękuje ci<imię>.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:28:16+01:00
Dla mojej wspaniałej przyjaciółki, Oli. Za to, że mnie wspierasz, pocieszasz w trudnych chwilach, zawsze, kiedy potrzebuję pomocy, wyciągasz pomocną dłoń. Za to, że jesteś najlepszą osobą na całej kuli Ziemskiej. Za to, że z Tobą mogę pogadać o wszystkim. Za to, że nie wyjawiasz moich skrytych sekretów. Za to, że jesteś kochana. Dziękuję Ci. Za to, że jesteś moją najukochańszą przyjaciółką ofiaruję Ci tę książkę na Twoje 15 urodziny.
Dla Oli Justyna- Twoja najdroższa przyjaciółka.
1 1 1