1.Apolonia ma 7 razy tyle dwuzłotówek co pięciozłotówek.W sumie ma 325 zł .Ile ma ona pięciozłotówek a ile dwuzłotówek ?

2.Sylwia jest o 16 lat młodsza od Łukasza .Za pięć lat Łukasz będzie dwa razy starszy od Sylwii . Po ile lat mają Sylwia i łukasz teraz?

3.Ile kosztuje 1 kg pomidorów , jeśli za 45 dag Ola zapłaciła 2zł 25 gr ?

4.oblicz miary kątów wewnętrznych trójkąta , jeśli wiadomo że jeden kąt jest 1,5 razy większy od drugiego , a trzeci jest równy sumie dwóch pozostałych kątów .

3

Odpowiedzi

2010-02-08T16:42:21+01:00
3. 5 zł
4. jeden 36 drugi 55 a trzeci 89
2010-02-08T16:54:22+01:00
3. 1kg pomidorów kosztuje 5,00 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:23:21+01:00
2.Sylwia ma 11 lat a Łukasz ma 27 lat
3.Kilogram pomidorów kosztuje 5zł
4.pierwszy kąt 36 stopni, drugi 55 stopni, trzeci 89 stopni