Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:59:14+01:00
Archipelag Wysp Kanaryjskich - Atlantyk
Wyspy Republiki Zielonego Przylądka - Atlantyk
Malediwy - O.Indyjski
Archipelag Malajski - Pacyfik
Archipelag Wysp Cooka - Pacyfik


Morza Przybrzeżne:

-Morze Karaibskie
- Morze Południowochińskie
- Morze Japońskie
-Morze żółte
-Morze Beringa
-Morze ochockie
2 5 2
2010-02-08T21:05:48+01:00
* Ocean Arktyczny
Ziemia Północna.
* Ocean Atlantycki:
Antyle, Azory
* Ocean Indyjski:
Andamany
*Ocean Spokojny
Wyspy Japońskie

morza
pld chińskie
japońskie
wsch. chińskie
karaibskie
arafura
2 5 2