Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-09T20:45:05+02:00
To przedział w którym -2x+4<0, zatem -2x<-4 /:(-2) zatem x>2. Funkcja f(x) przyjmuje wartości ujemne dla wszystkich x∈(2,+∞)
1 5 1
2009-10-09T21:05:40+02:00
Wartości to y
wartości ujemne to y<0 czyli
-2x+4<0
-2x<-4 /:(-2)
x>2
x∈(2,∞)
2009-10-09T21:25:56+02:00
Dana jest funkcja f określona wzorem f(x)=-2x+4.Przedział, w którym wartości tej funkcji są ujemne to???

f(x)=-2x+4
-2x+4<0
-2x<-4 /:(-2) zmiana znaku
x>2
Wartości są ujemne dla x>2