Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T16:29:27+01:00
Wielu humanistów (w tym ludzi wierzących) postuluje rozstrzyganie dylematów etycznych poprzez odwoływanie się do pojęć uniwersalnych, wspólnych wszystkim ludziom.Poszukuje Ci ludzie źródła moralności i prawdy.Inni ludzie rozumieją humanizm nieco węziej, niemal wyłącznie jako afirmację wartości ludzkiej istoty. Tak pojęty humanizm można znaleźć jako składnik także w niektórych koncepcjach teistycznych.


Wiesz co to co Ci teraz napisałam tak nam pani dyktowała, a podobne znalazłam w necie...jak co to internetem sie nie sugeruj
ja jeszcze miałam wiecej zadań ale wybrałam te najlepsze i miało być 4 i chyba jest.... mam nadzieje że Ci w jakis sposób pomoglam...polecam sie na przyszłosć :*
2010-02-08T16:30:14+01:00
Są bardzo mądrzy i wykształceni. Ich mowa jest bardzo wyrafinowana, zróżnicowana. Znają wiele definicji i słów z danego języka jak np. z Polskiego. Dobrze piszą listy, opowiadania, itp.