Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:27:16+01:00
-Carpe Diem (chwytaj dzień)
-Ciesz sięz każdej miłej rzeczy, która ci się przytrafiła.
-nie wierzw przesądy !
-uśmiechaj siędo ludzi.
2010-02-08T16:27:50+01:00
- znaleźć sobie cel, do którego będziesz dążył.
- ryzykować, żyć chwilą
-cieszyć się małym szczęsciem
-znaleźć sobie jakąś pasje i hobby.
2010-02-08T16:28:24+01:00
1. Nie żyj tym co będzie nie myśl o tym. Żyj chwilą. Żyj tym co dzieje się teraz nie myśl o tym co się stanie lub może się stać.

2. Kochaj ile się da.

3. Miej dużo przyjaciół...prawdziwych przyjaciół.

4. Żyj w zgodzie z rodziną pomagaj innym a inni tym samym sie odwdzięczą.