Odpowiedzi

2010-02-08T16:30:00+01:00
Hmm
Bogurodzica, Była cicha i piękna jak wiosna, chwalcie laki umajone, cześć Maryi, Jasnogórska Pani, Królowej Anielskiej, Matko niebieskiego pana, Maryjo Krolowo Polski, Z dawna Polski
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:30:02+01:00
Bogurodzica dziewica
Chwalcie łąki umajone
Cześć Maryi
Jak paciorki różańca
Jasnogórska Pani
Królowej Anielskiej
Matko niebieskiego Pana
My chcemy Boga
O Maryjo, przyjm w ofierze
Maryjo, Królowo Polski
Weź w swą opiekę
Zdrowaś Maryjo
2 5 2
2010-02-08T16:31:19+01:00
-Do Ciebie Matko szafarko łask
-Jak paciorki różańca
-Jest zakątek na tej ziemi
-Matko ja wielbię Cię
-My chcemy Boga
-Pod Twoją obronę
-Święta Maryja, biała lilija
-Z dawna Polski Tyś Królową
-Złączmy razem swoje głosy
2 5 2