Odpowiedzi

2010-02-08T16:30:27+01:00
Cieszymy się tym że jesteśmy zdrowi.
ze nie jestesmy na zadna chorobe chorzy
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:30:47+01:00
Zdrowy tryb życia to zasada każdego człowieka, powinien ją przestrzegać. Polega ona na zdrowym odżywianiu się i oczywiście ruchu.
6 2 6
2010-02-08T16:34:39+01:00
Zdrowy tryb życia jest naprawdę potrzebny w życiu człowieka. Nasze dzisiejsze powietrze jest zanieczyszczone i szkodliwe dla zdrowia poprzez samochody, papierosy, odpady i różne inne zanieczyszczenia. Więc jeżeli środowisko nie może Nam w tym pomóc, musimy radzic sobie z tym sami. Np. jesc owoce i warzywa, uprawiac sport, nie jeść nie zdrowych rzeczy, nie pić i nie palić papierosów.Ruch i zdrowe odżywianie się jest najbardziej potrzebne do zdrowego trybu życia. O nasze życie trzeba bardzo dbac, bo Bóg je Nam dał...
Sama pisalam i nie korzystałam z żadnych źródeł...
myślę, że pomogłam;)
i proszę o naj za fatyge;*:*
9 4 9