Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:43:17+01:00
Najcieniejszym darem jest pas papieza przestrzelony podczas zamachu 3 maja
papiez przeakzal swoj pas sutanny ze sladami krwi jako wotum za ocalenie zycia
zlota róża naj wieksze odznaczenie papieskie
mysle ze pomoglem
2010-02-08T17:31:37+01:00
Złote serce z napisem "Totus Tuus" (cały twój) pas swojej sutanny, w której był podczas zamachu złotą różę
1 4 1