Bardzo łatwe zadanie !! Można z neta !!
Podaj przykłady mórz, zatok i cieśnin wokół poszczególnych kontynentów. Daję naj !!!


ma to mniejwięcej wyglądać tak:

Europa:
-morza : ................................
-zatoki : ..................................
-cieśniny : ......................................


i tak ze wszystkimi kontynętami

może być z nata skądkolwiek, aby tylko było podzielone oddzielnie morza, oddzielnie zatoki i oddzielnie cieśniny. mam to na jutro !! za najlepsze i najdłuższe dam naj !!

2

Odpowiedzi

2010-02-08T16:39:26+01:00
Europa:
zatoki- Bałnicka, Pomorska,Genueńska
morza- Bałtyckie, Czarne, Adriatyckie
cieśniny-Kaletańska,Giblartarska

Azja:
zatoki- Bengalska, Perska
morza-Karskie,żółte
cieśniny- La Perousa, Bab al-Mandab

Afryka:
zatoki- Kabis, Gwinejska
morza- Czerwone, Śródziemne
ciesniny- nie ma :P

a, Północna:
zatoki- Hudsona, św. Wawrzyńca, Alaska
morza- Karaibskie, Baffina
ciesniny- Beringa, Hudsona

a.południowa:
zatoki- San Matias, Panamska
morza- Karaibskie
cieśniny- La Plata, Magellana

australia:
zatoki-Karpentaria, Wielka Australijska
morza- Koralowe, Tasmana, Timor
ciesniny- Torresa, Bassa

:D
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:52:21+01:00
Europa:
-morza;M śródziemne, m. bałtyckie, m.północne
-zatoki:z. biskajska, z. lwia, botnicka
-cieśniny: ć. gibraltarska, ć. kaletańska, mesyńska
Azja
-morza : m. arabskie , m. japońskie m. żółte
-zatoki: z. bengalska, z. perska, z.tajlandzka
-cieśniny: ć. babal-mandab,ć koreańska , ć malakka
Afryka
morze: m. czerwone , m. środziemne
zatoka: z. gwinejska , z. adeńska , z. Wlk. Syrta
cieśniny: ć. gibraltalska, z. bab al mandab
A. północna
morza: m. karaibskie, m. sargassowe , m. baffina
zatoki: z. meksykańska , z.kalifornijska , z. hudsona
cieśniny: ć. hudsona , ć. beringa, ć davisa
A. południowa
morza: m. karaibskie
zatoki: z. panamska z. san matias, z. san jorge
cieśniny: ć magellana, ć. drake'a
Australia:
morza:m. tasmańskie , m.koralowe ,m. timor
zatoki:wlk. zatoka australijska . z. karpentalia
cieśniny: ć bassa , ć torresa

wszystko pisane własnoręcznie !!!
NIE KOPIOWANE Z NETA!!!





1 5 1