Odpowiedzi

2010-02-08T16:41:43+01:00
Droga Redakcjo !
Mam ciekawy pomysł na spędzenie walentynek.
Słyszałam ogłoszenie że w naszym mieście 14 lutego o godz 12 na kręgielni odbedzie się turniej najlepszej pary. Która para zajmie 1 miejsce wygrywa wycieczkę do spa druga osoba otrzymuje darmoy wsęp na kręgielnie przez miesiąc a prezentem dla 3 pary bęndzie jakaś niespodzianka . Bardzo polecam





Wasza czytelniczka
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:47:11+01:00
Droga Redakcjo ,,Victora Juniora"!
Piszę do Was, ponieważ chciałabym przedstawić Wam, jak ciekawie można spędzić dzień św. Walentego. Jeśli w szkole istnieje poczta walentynkowa, wyślij swojemu chłopakowi/dziewczynie walentynkę z miłymi słowami oraz nie zapomnij się podpisać! :) Po szkole zaproś do siebie chłopaka/dziewczynę (oraz jeśli jest taka możliwość, kup mu/jej serce z pluszu) i przygotuj obiad walentynkowy. Dom udekoruj sercami, piórkami, nadmuchaj balony w kształcie serc. Jako danie główne przyrządź spaghetti. Zapal 2 świece (najlepiej koloru czerwonego). Po pysznym obiedzie wybierzcie się do kina na jakąś komedię romantyczną, a jeśli mieszkacie za daleko od kina lub na wsi, urządźcie sobie seans komedii romantycznej w domu. Przygotujcie popcorn, colę. Po seansie rozejdźcie się do domów (nie zapomnijcie o całusie, może być w policzek) i około godziny 23.55 napiszcie do siebie e-maile z treścią: Jak fajnie można przeżyć Dzień Zakochanych razem.

Ania.
1 5 1