Odpowiedzi

2010-02-08T16:35:00+01:00
Moim zdaniem lepiej wypoczywa się nad morzem ponieważ :
1.Można wypoczywać na plaży,opalać się lepić zamki z piasku
2.Można posppacerować brzegiem morza-jest to chyba nalepsza zaleta
3.Można poznać więcej osób bo na plaży jest ich b. dużo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:36:06+01:00
Według mnie najlepiej nad morzem:
-dużo jodu
-można się pokąpać
-spacery nad morzem o zachodzie słońca
-piękne widoki
-zbieranie muszli..itp
-szum fal..Mmm...
POZDRAWIAM;)
2010-02-08T16:38:17+01:00
Moim zdaniem nad morzem ponieważ;
-w nadmorskim powietrzu jest dużo jodu, ktory korzystnie wpływa na nasz organizm
-jest cieplej niż w górach
-można doskonalic umiejętności pływackie
-bo jestem z gór i zmiana klimatu dobrze mi zrobi