Odpowiedzi

2010-02-08T16:38:04+01:00
2*x+3*y=70
x+y=29

2*x+3*y=70
x=29-y

2*(29-y)+3*y=70
x=29-y

58-2y+3y=70
x=29-y

y=12
x=29-12

y=12
x=17

Odp: W hoteliku jest 17 pokoi 2-osobowych i 12 trzyosobowych
1 5 1
2010-02-08T16:40:09+01:00
T - liczba pokoi trzyosobowych
d - liczba pokoi dwuosobowych

t + d = 29 / * -3
3t + 2d = 70

-3t - 3d = -87
(+) 3t + 2d = 70
_______________
-d = -17
d = 17


t + d = 29
t + 17 = 29
t = 29 - 17
t = 12

Pokoi dwuosobowych jest 17, a trzyosobowych jest 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:40:18+01:00
X-ilość pokoi dwuosobowych
y -ilość pokoi trzyosobowych

2x+3y=70
x+y=29| (-2)
całośc w klamrze {
2x+3y=70
-2x +-2y=-58
y=12
x=29-12


x=17
y=12

Pokojów 2osobowych jest 17 a 3osobowych 12
;))
liczę na naj ;d