Find words 1-5 in the text. Write a new sentence for each word.
1. dress up (verb)
2. fridge (noun)
3. possession (noun)
4. popular (adjective)
5. first (adjective)

Bardzo proszę o przetłumaczenie polecenia i rozwiązanie zadania.
WYBIORĘ NAJLEPSZĄ!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:38:35+01:00
Znajdź słowa 1-5 w tekście. Napisz nowy kary za każde słowo.
1. Ubierz (czasownik)
2. lodówka (rzeczownik)
3. posiadania (rzeczownik)
4. popularne (przymiotnik)
5. Pierwsza (przymiotnik)
Nie mam tekstu więc ci nic nie napisze
2010-02-08T16:45:27+01:00
Znajdź słowa 1-5 w tekście. Napisz nowe zdanie z każdym słowem.
Ubierz (czasownik)
lodówka (rzeczownik)
posiadania (rzeczownik)
popularne (przymiotnik)
Pierwsza (przymiotnik)

Mam nadzieję że pomoże .
Nie ułożę zdań bo nie wiem o co chodzi w tekście ;p