Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:39:16+01:00
Wyrabiają tylko mięśnie brzucha. ale w niektórych przypadkach mogą pomóc, ale trzeba było ich bardzo dużo zrobić. wiem z własnego doświadczenia. mi się tylko wyrobiły mięśnie, ale tłuszcz nadal był....
1 4 1
2010-02-08T17:15:38+01:00
Brzuszki w zupełności wyrabiają mięśnie brzucha.
2010-02-08T18:17:26+01:00
Zarówno kształtują mięśnie brzucha jak i pomagają zrzucic kilogramy - spalamy tłuszcz, a to on tworzy te "nadprogramowe" kilogramy
1 4 1