Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:20:52+01:00
Ojcze nasz, któryś jest w niebie- Jest to zwrot do naszego ojca, który mieszka w niebie
Święc sięimię Twoje- prosimy, aby jego imiębyło wysławiane i czczone
Przyjdź królestwo Twoje- ta prośba dotyczy, tego, aby jego królestwo jużprzyszło, tak jak zapowiedział.
Badź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi- ta prośba ma na myśli, to ,że cokolwiek sięstanie jest wolą Boga i nie powinniśmy sięmu sprzeciwstawiac, nawet, gdy będzie cos bardzo przykrego. I ma tak byc w każdym miejscu.
chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj- tutaj zaś chodzi, o to, żeby nie zabrakło pokarmu, zarówno Eucharystycznego jak i tego, który jest niezbędny do życia.
i odpuśc nam nasze winy jako i my odpuszczamy naszym winowajcom- tutaj prośba mówi, że jak my wybaczymy innym tak nam Bóg wybaczy.
i nie wódź nas na pokuszenie- czyli prośba dotycząca tego, abyśmy nie byli wystawiani na próby tak jak Hiob , czy Araham.
ale nas zbaw ode złego- tutaj prosimy o zbawienie
2010-02-08T19:23:35+01:00
Ojcze nasz który jesteś w niebie świętej jest imię twoja,niech wola twoja się spełnia w niebie i na ziemie , pokarmu który stworzyłeś daj nam dzisiaj i odpuść nam winy jak i my odpuszczamy je naszym winowajcą .I nie pozwalaj nam błądzić ale nas zbaw od wszystkiego złego
Amen
1 5 1
2010-02-08T19:45:53+01:00
Ojcze nasz kturyś jest w niebie święć się w imię twote......................................................