Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:42:45+01:00
Kraina mlekiem i miodem płynąca

Byłoby - isniało, istniała możliwość, posiadałoby
2010-02-08T16:43:09+01:00
Arkady Zjednoczone (od Arkadia - kraina szczęścia, idylla i Zjednoczone od Stanów Zjednoczonych dzisiejsza największa potęga:))

byłoby - (rozumiem że potrzebne do opisu państwa) miałoby, posiadałoby, zawierałoby, egzystowało jako
2010-02-08T16:47:51+01:00
Np. Państwo- Villa Loara (trochę głupie:)

"byłoby"- stałoby się

POZDRAWIAM;)