1.Przez co się odminenia:
Liczebnik główny . porządkowy , ułamkowy , zbiorowy , mnożny
2.Zaimek w zdaniu.......inne części mowy. (uzupełnić:p)
zaimki dzielą się na: (wypisac i przez co się odmieniają)
3.Przysłowek odpowiada na pytaniA:......

Narazie tyle

2

Odpowiedzi

2010-02-08T16:40:51+01:00
2,zastępuje
rzeczowne,liczebne,przymiotne,przysłowne
3. jak
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:44:48+01:00
1.Odmiana liczebników:
*Główne - Przez przypadki i rodzaje
*Porządkowe - Przez przypadki, liczby i rodzaje
*Ułamkowe - Odmieniają się przez przypadki
*Zbiorowe - Odmieniają się przez przypadki

2.Zaimek w zdaniu zastępuje inne części mowy.
Zaimki dzielą się na :
*rzeczowne (odmieniają sie przez przypadki),
*liczebne (odmieniają się przez przypadki),
*przymiotne (odmieniają się przez przypadki, liczby i rodzaje)
*przysłowne (są nieodmienne)

3/Przysłówek odpowiada na pytania : jak? gdzie ? kiedy ?


Pzdr.
1 5 1