Odpowiedzi

2010-02-08T16:40:15+01:00
To wyrazy o bogatszej treści np.
napój-sok pomarańczowy oranżada
pomieszczenie - kuchnia salon sypialnia
droga-autostrada ścieżka
kwiat-róza tulipan stokrotka
wiatr-monsum huragan
kolor-zielony żółty czerwony
24 3 24
2010-02-08T16:43:53+01:00
Napój- pragnienie
pomieszczenie- budynek
droga- wedrówka
kwiat- roślina
wiatr- wichura
kolor- tęcza
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:44:27+01:00
Napój - płyn, trunek, napitek
Pomieszczenie - lokal, pokój, izba
Droga - trasa, ulica, deptak
Kwiat - roślina ozdobna, sadzonka, ziele
Wiatr - powiew, bryza, zefir
Kolor - barwa, odcień, deseń

Mam nadzieję, że pomgłam :D
49 4 49