Odpowiedzi

2010-02-08T16:39:47+01:00
2010-02-08T16:41:49+01:00
Straszny
daszek
troszkę
w pasze
maszyna
leszek

bo wymienisz ch na sz
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T16:46:10+01:00
Strach - zawsze na końcu wyrazu piszemy "ch"
sach - zawsze na końcy wyrazu piszemy "ch"
trochę - troszkę wymienia się na "sz"
pacha - paszka
machina - przed spółgoskami w połączeniach: chc chl chł chm chn chr
lech - leszek wymienia się na "sz"






____

mam nadzieje że pomogłam coś tam , pozdrawiam ! ; D ;**
11 4 11