Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-10-09T22:36:52+02:00
Park Narodowy Yorkshire Dales to teren rolniczy, obejmuje on trzy rozległe doliny: Swaledale, Wharfedale i Wensleydale. Park Narodowy Yorkshire Dales różni się tym,że na jego terenie znajdują się zamki, chaty i wioski a unas parki nie są zamieszkiwane przez ludzi.
1 5 1
2009-10-09T23:37:14+02:00
Krajobraz urozmaicony zamkami,chatami i wioskami. Urocze miejsce.
1 1 1