Polacz po 2 slowa tak by powstalo jedno slowo:

-Deutsch
-Fach
-Vokabel
-Platz
-Fu'B'bal
-Liebling(s)
-Land
-Karte
-Femilie(n)
-Raum
-Geburtstag(s)
-Lied
-Computer
-Name
-Buch
-Heft


PROSZE O SZYBKIE ROZWIAZANIE ; KTO PIERWSZY I DOBRZE ODPOWIE DAJE NAJLEPSZĄ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:22:21+01:00
-Deutschvokabel
-Fachheft
-Fußballplatz
-Lieblingsbuch
-Landkarte
-Familienname
-Geburtstagslied
-Computerraum

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T19:35:53+01:00
Deutschbuch
Lieblingsfach
Familienplatz
FuBBalland
Geburstagkarte
Computerraum
Namevokabel