Co zbudowano wcześniej : piramidy egipskie czy Akropol?
Dokąd jest bliżej z Warszawy : do Nowego Jorku czy do Władywostoku ?
Który z wynalazców ufundował jedną z najsłynniejszych nagród?
Jak nazwano najmniejszą cząstkę wyrazu mówionego?
Kto pierwszy wszedł na najwyższy szczyt świata?
Co odkryto wcześniej Amerykę czy Australię?

Proszę:*

termin do 16 do jutra ;*

:(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:43:46+01:00
Akropo;
do wladtwostoku
Nobel
głoska
====
ameryke
Tak mi sie zdaje nie jestem na sto procent pewien
1 3 1
2010-02-08T16:47:14+01:00
Wcześniej piramidy,
do Władywostoku,
ALFRED NOBEL,
głoska,
29 maja 1953 Hillary i Tenzing stanęli na szczycie Everestu,
Amerykę

2 5 2